-
Τα πρωτοποριακά τεχνολογικά μέσα του ΕΑΠ (και άλλες παπάτζες)
- Information
- 05 Οκτωβρίου 2022
Με αφορμή την 86η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης όπου το ΕΑΠ είχε για άλλη μια χρονιά περίπτερο, ξεκίνησε πάλι ένα προμοτάρισμα δίχως αύριο για την τεχνολογική υπεροχή του, τα «σύγχρονα και πρωτοποριακά τεχνολογικά μέσα» που χρησιμοποιεί. Πόση καινοτομία να αντέξουν πια οι φοιτητές του αλλά και ο κόσμος γενικότερα;!
Τα πρωτοποριακά τεχνολογικά μέσα του ΕΑΠ (και άλλες παπάτζες)
-
Επόμενος σταθμός: Τέρμα!
- Information
- 03 Φεβρουαρίου 2022
Φτάνοντας στο τέλος της διαδρομής ένιωσα την ανάγκη να μοιραστώ μαζί σας μερικές από τις εμπειρίες και τα συναισθήματα που μου χάρισε το αγαπημένο μας πρόγραμμα σπουδών. Η ΔΗΔ!!! Αυτή η πανέμορφη και ουτοπική, ιδίως στο ξεκίνημα των σπουδών, τοποθεσία που μεταφράζεται σε ένα απλό φύλλο χαρτί με έναν τίτλο και δυο-τρεις αραδιασμένες προτάσεις. Για τους περισσότερους από εμάς, η σημασία του θα είναι μοναδική, καθώς πέρα από τις επαγγελματικές προοπτικές που θα μας προσφέρει, θα μας ανταμείψει ηθικά εφόσον θα συγκαταλεγόμαστε ως ισότιμα μέλη στην ακαδημαϊκή κοινότητα της χώρας. Προσωπικά αυτή η ηθική ανταμοιβή, τελικά, δεν έχει καμία σύγκριση με τις υλικές. Έχοντας ήδη 21 από τα 24 μαθήματα στο μουτζουρωμένο από μελάνια σακούλι μου, μπορώ να πω ότι οι εμπειρίες και τα συναισθήματα είναι αμέτρητα και μικτού περιεχομένου.
-
Αξιολόγηση προγραμμάτων σπουδών του ΕΑΠ – Ένας θεσμός που παραπαίει;
- Information
- 01 Φεβρουαρίου 2022
Κάθε εξάμηνο, λίγο πριν την ολοκλήρωσή του, το ΕΑΠ, όπως και τα περισσότερα πανεπιστήμια, διενεργεί την εσωτερική αξιολόγηση των προγραμμάτων σπουδών του. Όπως γνωρίζουμε, αυτή περιλαμβάνει την αξιολόγηση τόσο των καθηγητριών/των μας όσο και της θεματικής ενότητας αλλά και των διοικητικών υπηρεσιών του ΕΑΠ, μέσω διαφόρων ερωτήσεων στις οποίες καλούμαστε να απαντήσουμε με μια διαβάθμιση από το 1 έως το 5. Από αυτές τις απαντήσεις προκύπτει ένας μέσος βαθμός για τους αξιολογούμενους τομείς. Σε περίπτωση που η συμμετοχή ενός τμήματος είναι μικρότερη από το 25%, τότε η βαθμολογία είναι αρνητική.
Αξιολόγηση προγραμμάτων σπουδών του ΕΑΠ – Ένας θεσμός που παραπαίει;
-
10+1 λόγοι για να σπουδάσω Δημόσια Διοίκηση στο ΕΑΠ
- Information
- 29 Αυγούστου 2021
(αν είμαι ήδη δημόσιος υπάλληλος)
- Γιατί σπουδάζουμε από το σπίτι μας, με τους ρυθμούς που επιθυμούμε και αποκτάμε αναγνωρισμένο πτυχίο ελληνικού ΑΕΙ.
- Γιατί η διάρθρωση του προγράμματος, αν και επιδέχεται βελτιώσεων, είναι πολύ ενδιαφέρουσα και ανοίγει νέους ορίζοντες και νέους δρόμους στη σκέψη μας.
- Γιατί είναι, ίσως, το μοναδικό πρόγραμμα στο οποίο διδάσκεται η «Ηθική και Δεοντολογία στη Δημόσια Διοίκηση».
- Γιατί θα μας κάνει καλύτερους δημόσιους λειτουργούς.
-
Γιατί να πετάξετε στα σκουπίδια ό,τι μάθατε στη ΔΗΔ32
- Information
- 29 Αυγούστου 2021
(ή γιατί χρειαζόμαστε μια ΣΥΓΧΡΟΝΗ οικονομική θεωρία στη ΔΗΔ)
Ένα απαραίτητο disclaimer για αρχή: Αυτό το άρθρο απευθύνεται σε φοιτήτριες και φοιτητές που έχουν γνήσια διάθεση να αποκομίσουν ουσιαστικές γνώσεις μέσα από το εν λόγω προπτυχιακό, αλλά και σε όσες και όσους Καθηγητές-Συμβούλους, Συντονιστές και άλλο ακαδημαϊκό προσωπικό του ΕΑΠ ενδεχομένως τους ενδιαφέρει η άποψη των φοιτητών τους απέναντι σε ένα τέτοιο ζήτημα. Φυσικά, θα ήταν ευχής έργο αυτή η τοποθέτηση να αποτελέσει και μια αφορμή για ένα γόνιμο διάλογο – ακόμα και σε θεσμικό επίπεδο – όσον αφορά τις “παθογένειες” των Θεματικών Ενοτήτων του τμήματος Δημόσιας Διοίκησης που καταπιάνονται με ζητήματα οικονομικής θεωρίας και πολιτικής οικονομίας, όπως η ΔΗΔ32 (Αρχές Δημόσιας Οικονομικής), η ΔΗΔ41 (Διεθνής Πολιτική Οικονομία)* κ.ά.